Wydawnictwo PERMES
Kartonowa Armia - strona główna

Wydawnictwo PERMES - Kartonowa Armia - hobby edukacja zabawa
Powrót
Galerie -Porady jak wykonać i modyfikować figurki #01
Prezentujemy praktyczne chwyty i pomysłowe rozwiązania jak sklejać i modyfikować figurki Kartonowej Armii.

Zdjęcia z wykorzystaniem figurek i akcesorii z wydanych zeszytów Kartonowa Armia Świat Fantasy I i II (numery KA15 i KA21) oraz arkuszy bonusowych pobranych z naszej witryny.

Na początek trzy proste i zarazem efektowne pomysły:
  • Cięciwa łuku z nitki -jeśli wycinasz figurki bez zewnętrznej linii konturu, elementy takie jak cięciwa łuku mogą stanowić spore utrudnienie. Praktycznym i  efektownym rozwiązaniem jest wklejenie zwykłej czarnej nitki!
  • Łuk z drutu -innym pomysłem jest wycięcie figurki bez łuku i wklejenie w dłoń odpowiednio uformowanego drucika -najlepiej z miękkiego metalu. Zrobiony z drucika łuk można pomalować dla lepszego efektu flamastrem lub farbką.
Zobaczcie szczegóły na powiększonych zdjęciach i sami oceńcie, jak wygląda efekt końcowy:
Jak sklejać i modyfikować figurki -cięciwa z nitki
Figurki elfich łuczniczek ze zmodyfikowanymi cięciwami i łukiem

Jak sklejać i modyfikować figurki -cięciwa z nitki
Łuk z drutu z przywiązaną cięciwą z nitki

Jak sklejać i modyfikować figurki -cięciwa z nitki
Sposób wklejenia nowego łuku

  • Powiększone akcesoria -ze względu na skalę figurek i rozmiary arkuszy do pobrania część elementów scenerii i akcesorii jest pomniejszona. Jeśli chcesz, żeby sceneria wyglądała bardziej realistycznie, możesz wydrukować cały arkusz w odpowiednim powiększeniu. Wprawdzie wzrośnie zużycie tuszu, trochę ucierpi jakość wydruku a niektóre powiększone elmenty trzeba będzie dodatkowo usztywnić ale czasem jest to warte zachodu. Zresztą osądźcie sami:

Jak sklejać i modyfikować figurki -powiększone elementy scenerii
Figurka na tle drzewa w oryginalenj wielkości

Jak sklejać i modyfikować figurki -powiększone elementy scenerii
Ta sama figurka na tle drzewa wydrukowanego w powiększeniu


Zdjęcia nadesłane: Paweł S.

Podziel się swoim doświadczeniem!
 
Jeśli opracowałeś własne chwyty jak najlepiej wykonać lub zmodyfikować figurki i scenki Kartonowej Armii
 
Opisz i prześlij nam zdjęcia
 
Zamieścimy je w galerii jako przykład i podpowiedź dla wszystkich czytelników i modelarzy.
 
góra strony

O firmieOchrona prywatnościRegulaminWspółpraca
Copyright © 2004-2008 PERMES. Wszelkie prawa zastrzeżone